Prøvemuntlig

Heihei!

Denne uka ble plutselig litt travlere enn jeg trudde den skulle bli. I går ble jeg trekt opp til prøvemuntlig som jeg skulle ha i dag (noen ble trekt opp i dag, og skal ha den i morgen). Jeg var faktisk utrolig spent da jeg satt med alle andre som var minst like spente som meg og de skulle rope opp hvem som kom opp i hvilket fag. Jeg kom opp i tysk, og det var helt greit. Camilla, Kathinka og Sunniva var noen av de andre som også kom opp i tysk, og vi jobbet sammen hele dagen. Jeg hadde fremføringen ti over ni, og var ferdig veldig tidlig. Det gikk utrolig nok skikkelig bra, og jeg klarte meg gjennom både fremføring, muntlig samhandling og samtale om en lyttetekst, som var de tre delene prøvemuntligen besto av. Nå skal jeg ikke bable så mye mer om det, eller forresten, jeg fikk en 6’er da!!! 🙂 Er i lykkerus..

(Q) Har dere hatt prøvemuntlig?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg