harrytur, kamp og bursdag

Hei på dere!

I går fikk jeg ikke tid til å blogge, og det var nemlig fordi jeg, og resten av familien, var i Sverige, på Nordby, og der skulle vi liksom handle litt julegaver og sånt. Så vi tok båten veldig tidlig på morgenen, og kom hjem veldig sent på kvelden. Så er det jo sånn at det omtrent er en obligatorisk greie å møte noen kjente der, jeg føler hvert fall at jeg alltid gjør det (!!), og denne gangen møtte jeg Cecilie, Kristina og Miriam fra B-klassen. Vi sto sikkert inne på H&M og skravlet i 45 min eller noe. Haha, men det var utrolig koselig da! 

 hvorfor kjøpte jeg ikke denne :'(

 supervakre Ceciliemin *hjerte*

I dag måtte jeg også passe tidlig opp, for jeg skulle spille kamp i Heistad (mot Hei of course). De er blant topp 3 i serien (sammen med oss og Larvik Turn), så det var førsteplassen på tabellen det sto om. Vi leverte (som nesten alltid, hehe), og vant 16-12, og nå ligger vi foreløpig på 1. plass på tabellen, yeey! Etter det, dro jeg rett til mamma, og kjappet meg i dusjen, fikk i meg noe mat og sminket meg, før vi dro videre i bursdag til mormor. Det var utrolig koselig! 🙂

(Q) Har flere vært i Harryland i helgen?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg