pakke fra Blush

Hei igjen!

Her om dagen, på fredagen, var det jo black friday, og i den anledningen kikket jeg litt på forskjellige skjønnhets-nettbutikker, og fant et par ting jeg måtte skaffe meg på blush.no. Det var to koster (nesten hvertfall) fra Real Techniques og disse to har jeg kikket på så lenge! Så passet det utrolig bra at de kom i dag, nesten som en slags kalendergave. Jeg har så vidt rukket å teste de, og foreløpig elsker jeg begge to! 🙂

Setting brush og miracle complexion sponge, elsk!

 
(Q) Har dere noen koster fra Real Techniques?
-Mathilde 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg