første søndag i advent

Heihei!

I dag har jeg spilt to håndballkamper og kom faktisk ikke hjem før kun for litt under en time siden, og på den tiden har jeg ikke rukket annet enn å dusje og ordne meg. Den første kampen spilte jeg med samarbeidslaget med Pors sammen med noen flere jenter fra laget. Den kampen var mot Tjølling, og vi var i god form, og vant til slutt 25-18! Neste kampen var mot Halsen (j-16) og den gikk ikke fullt så bra (31-16)… 

I dag er det jo første søndag i advent, og jeg er helt sjokka over hvor nærme julen vi egentlig er nå! Ææ, det er ikke lenge til etterlengtet juleferie heller, og før det er det bare to tentamener neste uke, og etter det er det noen ganske slakke dager, bortsett ifra prøvemuntlig da :'(

(Q) Hva har dere gjort på første søndag i advent?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg