Brune pinner ~oppskrift

Hei!

Nå sitter jeg med levende lys omtrent overalt rundt meg, og tilogmed en sånn trekant-med-7-lys-julepynt-ting (husker faktisk ikke hva det heter nå..) i vinduet. Jepps, deler av julepynten kom opp i dag, og vi fikk også bakt en av de syv sortene som skal til for at det skal bli jul, brune pinner. Jeg vet ikke om det er noen vanlig sort, men jeg har vokst opp med de, og elsker de! Så jeg tenkte at jeg kunne dele oppskriften med dere, hvis det er noe dere har lyst til å teste ut! 🙂

  følte meg serr proff da jeg klare å skille eggeplomma fra hvitten her altså..


Åh, halleluja, får vann i munnen av disse bildene, yummy(!!)

(Q) Har dere startet på de syv sortene enda?
(Q) Vil dere teste oppskriften?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg