om ikke lenge

..ER DET DESEMBER OG JUUL!!

Hei folkens!

I dag fikk jeg endelig tatt igjen litt etterlengtet søvn som var utrolig deilig. Nå føler jeg meg ganske opplagt faktisk, og i dag skal vi utrolig nok starte med de aller første juleforberedelsene her i huset! Nå sitter jeg i stua med julemusikk på høyttalerne og det siger en liten julefølelse inni meg! Mamma har (nesten) lovet meg at vi skal bake julekaker i dag, og jeg blir helt rastløs bare på tanken av det, haha 🙂

 jeg får så julestemning av det bildet her (ja, det er ifra i fjor)!

(Q) Er det flere som begynner å få følelsen av jul?
(Q) Har dere startet med noen juleforberedelser enda?
~ M a t h i l d e ~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg