to av fire

Hei på dere!

Tjohei, det ble en god stund siden sist blogginnlegg nå.. Alle dagene som har gått har jeg brukt til tentamener samt forberedelser til tentamenene. På onsdag hadde jeg tentamen i norsk bokmål og den gikk nokså greit. I dag hadde jeg det i engelsk, og jeg føler ikke at den gikk like bra som jeg følte at norsken gjorde, men sånn får det være, nå har jeg bare matte og nynorsk igjen.. I går spilte jeg også kamp mot Urædd på hjemmebane, og det gikk strålende. Vi vant hele 31-18, og det er jo ikke akkurat noe å klage på! Vel, dere får ha en flott fredagskveld videre! 🙂

(Q) Har dere hatt noen tentamener enda?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg