LHK-Lublin 22.11.14

Hei!

I går hadde jeg som sagt en full plan hele dagen. Kampen mot Hof gikk ganske bra, og vi vant den! Etter det var vi en kjapp tur hos farmor og spiste der, så dro jeg rett videre til LHK-kampen som var i går. Der var det virkelig en fullsatt arena, og jeg hadde ståplass, men så vidt det var fikk jeg sikret meg en sitteplass. Kampen var ikke veldig jevn, og Larvik hadde ledelsen helt fra kampens første minutt. Men likevel var det stemning blant publikum, og vi var både høylytte og utålmodige. Som jeg nevne, lå LHK foran gjennom hele kampen, og den endte til slutt 35-24 🙂

*Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg