fordi skolen

Hei folkens!

Nå sitter jeg for meg selv i et grupperom mens resten av klassen har prøve. Jeg holder på å jobbe med et tysk muntlig prosjekt som skal fremføres neste uke. I det siste har det egentlig skjedd altfor lite, hvert fall for lite til å blogge om.. Stakkars dere, dere må vel synes det er dritkjedelig å lese bloggen min mår jeg ikke oppdaterer så bra som jeg gjorde.. Jeg skal komme dit igjen, det tar bare litt for mye tid med skole, forberedelser til tentamen og i tillegg trening. Men ja, her får dere noen web-cam bilder å kose dere med fordi jeg plutselig fant ut at jeg hadde webkamera på PCen og tok en god del bilder, hih 🙂

(Q) Skjer det mye på skolen dere for tiden?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg