Waalephoto

Heihei dere!

I og med at jeg har en utrolig stor lidenskap for fotografi, og det er en sann glede for meg når jeg får ta bilder, har jeg lagd en instagramprofil hvor jeg legger ut bilder jeg selv har tatt. Profilen heter@waalephoto og det hadde betydd utrolig mye for meg om dere hadde fulgt brukeren (og kanskje delt den med vennene deres). Foto er jo hobbyen min og faktisk jobben til tider, og derfor ville jeg lage en egen profil der jeg kan vise dere hva jeg holder på med! Den vanlige brukeren min heter @mathildewaale hvis dere vil følge den også.. 🙂

 

(Q) Skal dere følge brukeren min?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg