tut og kjør

Hei!

Den siste tiden har jeg tatt kurs for  både moped og vanlig trafikalt. Jeg gikk på trafikalt for en måned siden eller noe, og jeg husker ikke om jeg nevnte det her på bloggen. Men etter jeg var ferdig med trafikalt grunnkurs, gikk jeg rett videre på mopedkurs, for jeg skal jo ha moped/scooter når jeg fyller 16. Så på mandagen øvelseskjørte jeg rundt om i byen og videre ut på landet, og det var så gøy å få kjøre i trafikken. I går hadde jeg min siste gang på kurset og da kjørte jeg helt til Andebu, videre til Stokke og endte opp i Sandefjord. Skikkelig langkjøring med andre ord, men det var så vanvittig morsomt! Nå er jeg nesten helt klar til å ta lappen, mangler kun teoriprøven 🙂 Kan seriøst ikke vente til jeg fyller 16!!

(Q) Har dere tatt mopedkurs/kjører moped nå?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg