klassequiz

Hei folkens!

Ble borte i noen dager, jeg.. Ups, sånn kan det dessverre gå i Mathilde Waale sin hverdag. Litt av hvert har skjedd siden sist, jeg har blant annet vunnet en Michael Kors parfyme fra “Det Nye” (!!), Maren, min beste, har hatt bursdag, og i dag ble jeg søren meg også tatt ut til klassequiz-laget for 10. klasse på Ra! Klassequiz går ut på at det er tre stykker fra 10.ende klasser rundt om i flyket (andre fylker også??) som skal delta i radio-quiz. Jeg vet dette kanskje høres superteit ut, men jeg lover dere, jeg ønsket virkelig å bli tatt ut til dette her! Og det beste av alt var at Marie også ble tatt ut, og vi to har liksom jobbet med diverse quizer de siste ukene i håp om å få bli med, så dette var helt klart dagens opptur!! 🙂

(Q) Har dere hørt om klassequiz før?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg