fall is all around me

Hei!

Jeg vet ikke om jeg gidder og fortelle dere om hvorfor jeg ikke har blogget de siste dagene en gang.. Dere vet det nok godt, og jeg er dødsens lei av at det tar all tiden min, så jeg ikke får prioritert bloggen. I går kom farmor og farfar på besøk hit og vi snakket litt angående en veldig spennende ting som jeg vil vente enda litt med å fortelle. Men jeg kan love dere at det er kult (eller hvert fall for meg da). 

I dag hadde Emma, Helena, Anne Marthe og jeg fremføring i sal og scene. Vi sang “Red” originalt av Taylor Swift, men versjonen vi fremførte var Fifth Harmony sin. Den ble så utrolig bra, og vi gjennomførte med stil haha lol og fikk karakteren 6! Er så happy, for jeg føler så absolutt vi fortjente den! Klokken 7 i kveld skal jeg i bursdag til Maren, og det kommer til å bli veldig koselig. Gleder meg sånn sykt av en eller annen grunn, haha! 

(Q) Skal dere noe spesielt i dag?
~Mathilde~ God helg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg