brilleslange

Hei folkens!

Nå var det virkelig godt med helg, og i dag har jeg fått litt tid til å slappe av og koble litt ut. På tirsdagen var jeg på Specsavers på torget for å ta en synsundersøkelse, fordi jeg blir fort sliten i øynene når jeg konsentrerer meg veldig. Vi fant ut at jeg er litt langsynt, og at briller kan være lurt. Jeg skal ikke bruke disse hele tiden, men mest når jeg er på skoen og gjør lekser, jeg kan liksom regulere litt når jeg vil bruke dem… I dag fikk jeg beskjed om at brillene hadde kommet, og jeg liker de faktisk kjempegodt!! Kan godt hende dere får se en del bilder av brilleslange Mathi fremover, hehe 🙂

(Q) Hva synes dere, kledde jeg briller? haha..
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg