Bergen, høsten 2014

Heihei!

Litt sent, men nå skal jeg vise dere noen bilder fra da jeg var i Bergen med Thea for å besøke Anniken, og jeg skal også fortelle litt. Det var virkelig en bra tur, og jeg fikk sett så mye som jeg ikke engang hadde tenkt på å se. Jeg likte absolutt alt med byen, og jeg vil tilbake nå med en gang, haha! 

Når vi kom bort dit på fredagen, var vi for det meste i leiligheten. Så dro vi til byen og shoppet litt, og etter det gikk vi langs bryggen, som er noe av det flotteste jeg har sett!! Andre dagen regnet det helt sykt, men vi hadde bestemt oss for at vi skulle i akvariet, så litt (mye) regn stoppet oss ikke. Vi fikk se så mye kult der, og vi koste oss der, tross for alt regnet. Så aller siste dagen, søndagen, gikk vi opp Fløyen, og vi hadde utsikt over hele Bergen, noe som var ubeskrivelig kult og fint! Så turen har virkelig overrasket meg positivt 🙂


Sverger på at dette er tidenes blideste fisk!!

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg