innkjøpene fra Polen og Tyskland

Hei!

Nå føltes det utrolig lenge siden sist.. Bergen var fantastisk bra, og jeg skal skrive om det senere, men nå har jeg tenkt til å vise dere alle innkjøpene mine fra høstferien da vi var i Polen og Tyskland. Orker ærlig talt ikke å spille inn en video nå, så dere får nøye dere med bilder, men det får være lov i blant 🙂 Det er både zlothy (den polske valutaen) og euro her, så ikke bli forvirret, hehe..


Hoola bronzer 159 zlt ~ High beam highlighter 119 zlt ~ Sephora blush 39 zlt (eh, husker ikke helt..)

Tea Tree primer fra The body Shop 79 NOK

Fargene på leppestiftene er i ett av innleggene om Polen, 79 zlt pr. stk

Liplinere fra essence 4 zlt pr. stk 

Polaroid kamera (iiiik!!) Kamera+2x film ble litt over 400 zlt

3 for 69 NOK

Sminkeservietter 8 zlt ~ Body Lotion 7 zlt ~ Deodorant 11 zlt

Salt fra saltgruvene 20 zlt

Masse godteri (ikke be om prisen på alt, hehe)

Crop top fra Urban Outfitters 15 EUR

Verdens fineste kjole fra Forever 21  17,45 EUR

Forever 21  13,45 EUR

Pull & Bear 79 zlt (tror jeg)

H&M  79 zlt

Berskha  59 zlt

Bershka  69 zlt

Pull & Bear  79 zlt 

Forever 21  7 EUR

Forever 21  7 EUR

Bershka 99 zlt

Verdens herligste tøfler som jeg fikk av en skjønning på bussen 😀

(Q) Hva synes dere om innkjøpene?
(Q) Hva likte dere best?
~Mathilde~
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg