tar en tidlig helg

Heihei!

Beklager at jeg ikke fikk til å blogge i går, men litt pause oppi alt skolearbeidet må være lov.. Jeg har ikke gjort noe spesielt tidligere i uka heller, bare fortalt alle rundt meg om hvor fantastisk Polenturen var, hehe. I dag har jeg hatt skriveøkt i nynorsk, hjelp, den har stresset meg ganske på forhånd, så litt deilig var det å få den gjort.

Men så kommer det overskriften skal si litt om. Tidlig på fredags morgenen drar jeg og Thea til Bergen til Anniken og kjæresten hennes, Martin. Jeg gleder meg utrolig masse, for jeg har aldri vært i Bergen før! Dere husker kanskje at jeg og Thea var i Tromsø omtrent på denne tiden i fjor? Da studerte Anniken der, og nå er hun i Bergen i hvert fall et år. Vi blir borte fra fredagen til sent på søndags kveld. Så om jeg blogger derfra, det spørs, men jeg skal nok dele med dere hva vi gjorde der og sånt, ååh, som jeg gleder meg! 🙂

(Q) Har dere vært i Bergen før?
~Mathilde~ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg