guess who is home

Heihei!

Som jeg har savnet å være hjemme litt nå. Likevel har jeg vært med på tidenes klassetur, som var helt uforglemmelig, den var sterk, den var gledende og den var tøff. Jeg er så glad i hele gjengen på trinnet, og vi var utrolig flinke til å passe på hverandre. Det har vært masse følelser innblandet, både gode og vonde, og jeg har helt sikkert aldri ledd så mye som på denne turen heller! Jeg skal lage ett innlegg (eller flere, haha) med masse bilder og forklaringer, jeg har typ 50 bilder å vise, heheh. Men nå er jeg hvert fall tilbake igjen! 

(Q) Har dere vært med på aktive fredsreiser før?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg