dagen for dagen

Heisann!

I dag har jeg hatt en forferdelig matteprøve som ikke akkurat fikk meg til å se lyst på dagen i dag, og i tillegg til dette skulle jeg egentlig ha samfunnsfagfremføring, men vi får ha den etter høstferien, og det er litt deilig (vi hadde liksom 2 av 5 på gruppa borte, yey). Men så gikk det opp for meg at jeg faktisk drar til Polen i morgen!! Herlighet som de siste dagene har flydd, jeg husker så godt da jeg var så spent fordi det bare var 6 uker igjen til Polen, og nå drar jeg søren meg i morgen! 

Vi drar med de hvite bussene, og skal møte opp så tidlig som kvart over seks i morgen for å ta danmarks-ferga, så i kveld må jeg sette inn “pakkestøtet”. Så starter vi den laange turen med bussene gjennom Danmark og inn i Tyskland, så skal vi videre til Krakow. Vi skal innom fire konsentrasjonsleirer, og tøft blir det helt sikkert, men dere får høre masse mer om dette når jeg kommer hjem! Vi er forresten borte i åtte dager, så det blir dessverre et ganske langt opphold.. 🙂

(Q) Har dere vært i Polen med de hvite bussene?
(Q) Hva skal dere i høstferien?
 ~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg