LHK-Fredrikstad 21.09.14

Heihei!

Helene sov over til i dag også, men måtte dessverre tidlig hjem på grunn av at jeg måtte jobbe tidlig (kan fortelle dere om jobben om en stund).. Så resten av dagen fikk jeg slappet av før skolen er i gang etter helgen i morgen.

Forrige søndag spilte LHK son aller første kamp på hjemmebane denne sesongen, og jeg var der, men bildene redigerte jeg aldri. I dag var det ny kamp mot Fredrikstad, og den gikk bra! Jeg og Maren dro dit sammen og så på kampen, LHK vant med god margin, 18 mål mer enn bortelaget! 

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg