vinn og vinn

Heihei!

I dag måtte jeg opp skikkelig tidlig (vi snakker halv seks på en lørdag) for vi var jo i Notodden og spilte første seriekamp, som jeg sa i går. Tross for at vi måtte opp så tidlig, gikk det bra der oppe.. Vi vant 20-15, og det er jo en bra start på serien! Nå har jeg kommet ut av dusjen, og slapper av litt før jeg skal gjøre meg klar til Hedvigs bursdag, det blir så koselig! 🙂

Og forresten så vant jeg en konkurranse Coverbrands hadde her om dagen! Jeg var så heldig at jeg fikk en av deres nye Le Cord-ladere, og ja, jeg vet det er for iPhone 5/5s, men jeg skal ha det snart, så da passet det perfekt. Bare se hvor fiin den er!! 

(Q) Har dere gjort noe spesielt i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg