fredag tolvte

Heisann!

Jeg kom hjem fra skolen for bare noen minutter siden, og i dag har jeg tenkt til å slappe godt av, for i morgen er det ganske fullt program. I tillegg har uken vært ganske slitsom (som jeg merkelig nok sier hver eneste fredag). I  morgen må jeg opp grytidlig for jeg skal spille kamp i Notodden, nå starter endelig serien igjen! Så kommer jeg hjem tidlig på ettermiddagen og har litt tid før jeg skal videre i bursdag til Hedvig, så vi får bare snakkes når det passer, hehe 🙂

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg