idrettsdag

Hei!

Nå kom jeg omtrent akkurat inn døra, i dag har vi hatt idrettsdag på Lovisenlund med skolen. Der var alt fra kulestøt til terrengløp og lenge ++, og vi skulle gjennom alt. Dagen sluttet klokken halv to, så da var jeg hjemme en god del tidligere enn vanlig, så deilig! I går var jeg på et foreldremøte for Polenturen som vi skal på i høstferien. Jeg har ikke sagt det enda trur jeg, men i uke 40 drar vi aller fleste fra trinnet til Polen med De Hvite Bussene og skal innom Auschwitz og enda mer. I morgen er det fsktisk kun to uker (!!) til vi drar, jeg er såå spent 🙂

(Q) Har dere hatt idrettsdag med skolen deres?
~Mathlde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg