to herlige dager

Heisann!

I går var jeg jo som jeg nevnte for dere, i bursdag. Det var de aller flotteste Marte og Lina som skulle feires, og det var en superduper feiring. Vi spiste god mat, hørte på musikk, dansa, spilte volleyball og skravlet. Med andre ord, mer enn vellykket! 

 de beste bursdagsjentene!

I dag har jeg og laget trent sammen med ett lag fra Oslo, Bygdøy Monolitten, som var på treningshelg her på Nesjar. De trente med oss i går også, men da var jo jeg i bursdag, så min første trening med de var i dag. De var utrolig koselige, og treningen var også veldig bra! Vi trente først vanlig, så spiste vi lunch, og etter det spilte vi kamp mot hverandre. Veldig, veldig koselig! Nå ligger jeg på rommet nokså utslitt for jeg er ikke helt i form, håper det kommer seg.. 🙂

(Q) Har dere vært på treningsweekend før?
(Q) Er det flere som er litt ganske forkjøet også??
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg