litt for mye hverdag

Heihei!

Må bare beklage for sikkert tusende gang for at jeg er så dårlig på å oppdatere dere, men jeg har ikke tid til så mye nå for tiden.. Skolen og tiende klasse er mye og til tider nesten litt for mye, men jeg kommer jeg jo gjennom det. Men siden det er såpass mye som skal prioriteres først blir det nok ikke like mange innlegg som det jeg har pleid før… Nå har jeg gjort lekser for neste uke (englebarn) og først nå hadde jeg litt tid til å sette meg ned. Det har i grunn ikke skjedd så mye i det siste heller, så jeg har spart dere for kjedelige innlegg da, hehe! 🙂

 Ullabullamin

(Q) Er deres hverdager også så travle?
~ M a t h i l d e ~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg