back to school

Hei dere!

I går fikk jeg beklageligvis ikke blogget fordi jeg var så opptatt med et nytt skoleår som tiendeklassing og med håndballtrening. Oppstarten var ganske bra i grunn, jeg var så gira at jeg sprang inn inngangdøra og klemte en hel del med folk jeg ikke har sett på evigheter. Sånn skolemessig var jeg ikke helt klar, vi startet rett på i tredje økt med norsk og i hele dag har vi kun hatt fag. Ja, vi hadde faktisk vår første prøve i dag også, hehe, i engelsk.. Vi er i gang i alle fall, det skal ikke stå på det! Så tenkte jeg bare å informere om at nå kommer skolehverdagen til å bli ganske så hektisk med alt arbeidet i 10. og sånn + treninger, men skal selvfølgelig oppdatere dere så ofte jeg kan, vi snakkes! 🙂

(Q) Hvordan var dere oppstart med skolen?
M a t h i l d e 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg