vacation end

Hei!

I dag prøvde jeg å stå opp passe tidlig så jeg skulle være litt klar for i morgen, men eeh, de planene gikk rett vest for å si det sånn.. Jeg var ikke oppe før rundt elleve, selv om det er helt greit til ferie å være. Noen timer senere fikk vi besøk av tante og fetteren min, de ble i noen timer og vi hadde det veldig koselig med besøk. Så nå har jeg egentlig bare psyket meg opp til skolestart i morgen, hehee.. Kjære vene, jeg føler at det bare er en måned siden jeg satt på flyet til Spania med laget, sommeren 2014 har gått så altfor fort, men den har definitivt vært bra! På en annen side gleder jeg meg skikkelig til å se igjen venner og lærere (ja, jeg sa lærere :O)!

(Q) Er det flere som starter på skolen i morgen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg