på farta

Heisann!

I går var den eneste “rolige” dagen jeg har hatt siden jeg dro til Vrådal. Og i går var jeg faktisk litt ute og fartet da også.. I dag har jeg, mamma og Ben vært i Lillestrøm, og jeg har blant annet kost meg på Strømmen storsenter hvor jeg fikk shoppet litt og så på Peppes pizza med mamma, Ben og foreldrene hans. Så i grunn har dette vært en ganske bra dag. 
Og dere, det er helt sinnsykt hvor fort denne sommerferien har gått, liksom skolen startet jo om TOO dager, wow. I morgen skal jeg forhåpentligvis nyte de aller siste timene av ferien, for nå startet snart alvoret. Jeg faktisk ikke tro at jeg starter i 10-ende klasse nå, altså neste år er det videregående.. Helt. Sinnsykt. 

(Q) Er det flere som synes sommeren har rast unna?
(Q) Hvilken klasse skal dere starte i?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg