reiser igjen

Heihei!

I går var det stort familieselskap hjemme i hagen vår hos pappa. Jeg dro dit dagen før, altså i forgårs, sånn at jeg skulle være klar og sånt. Selskapet var utrolig koselig, og jeg fikk se mange som jeg omtrent aldri ser ellers i familien. I går kveld kom jeg tilbake til mamma og siden det har jeg “forsøkt” å pakke hehee… I dag drar jeg til Vrådal skjønner dere, og der skal jeg være i tre/fire dager, så jeg vet dessverre ikke helt klart når vi snakkes neste gang, det kan hende det blir en oppdatering der oppe også? I alle fall ville jeg bare ladere vite det, så snakkes vi nok snart 🙂

 Her har vi Hannah -min cousin-, meg og Hedvig, veit ikke om alle er like glade for at jeg legger dette ut, men pytt, we are cute!

(Q) Har dere også vært på slike famiieselskap før?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg