danmark next

Heisann!

I går og i dag har jeg hatt besøk av Maren, og vi har vært en tur på stranden og sett på film, med andre ord kost oss veldig. Nå er jeg i full gang med å pakke for jeg skal til Danmark i morgen. Beklager for at jeg nok en gang sier i fra så sent, eeh. Vi skal dit og se på Mikael som skal spille cup der nede ( i Grenaa ), og vi blir der helt til mandag, altså fem dager. Så nå flyr jeg litt rundt om kring på rommet, for jeg startet ikke med å pakke før i sta, typisk Mathi. 

(Q) Skal noen av dere til Danmark nå?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg