work hard

Heihei!

I dag bestemte Thea og jeg oss for at vi ville kjøre en treningsøkt sammen, så vi fikk på oss treningstøy og gikk ut bak huset og skøt på mål/trente på skudd. Etter en stund med det gikk vi over på styrke. Og jeg fikk virkelig kjørt meg, noe som var ekstremt deilig! Nå sitter jeg her i senga nydusjet med håret i håndkle-turban og slapper godt av. Etterpå skal vi feire Anniken (største stesøstra) sin voksenbursdsag her, så om jeg får blogget mere i dag vet jeg ikke, men vi snakkes hvert fall!

eh, ja dette er fra fredagen hihi

(Q) Er det flere som har trent godt i sommer?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg