NYTT DESIGN

Heiheii, folkens!

Er det noen som ser en endring her, eller? Superflinke og herlige Tonje har fisket både header og design for meg, og dere, er det ikke fiint?! Jeg er helt overlykkelig nå, for jeg var såå lei av det gamle designet og headeren.. Dette her er jo mye mer sommerlig og passer mye bedre. Bildene som er brukt i headeren er fra en photoshoot i går, og jeg tenkte å legge ut bildene etterpå så dere får sett de. Vel, dere måå virkelig sjekke ut bloggen til Tonje, hun er superflink og helt klart en av mine favoritter! 

(Q) Så hva synes dere om designet og headeren?
Har dere ikke allerede sjekket ut Tonje sin blogg, så gjør det nå HER!

M A T H I L D E 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg