Pinup makeup-look

Heisann!

I dag fikk jeg virkelig lyst til å prøve ut noe nytt når jeg sto med sminken min foran meg. Jeg var i nokså glad-humør og ville prøve ut en skikkelig 50’talls look. Jeg har sett på litt forskjellige videoer hvor jeg har fått inspirasjon fra, men jeg tok den ikke helt ut hvis dere skjønner.. jeg har f. eks. omtrent ikke på meg hudsminke, det eneste jeg har på der er solpudder. Men likevel synes jeg resultatet var ganske kult! Legg gjerne igjen en kommentar om hva du synes.. 🙂

Produktene jeg brukte var:
-Bahama mama solpudder-The Balm
-Miss manga mascara- L’oreal paris
-Colour tattoo “Turqoise Forever”-Maybelline
-Lipfinity  lasting lip tint “07” – Max Factor

(Q) Hva synes dere om looken?
(Q) Er dette noe dere vil se mer av?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg