svenska

Heisann!

Sorry for at det ikke har kommet noen innlegg på bloggen de siste dagene. Men jeg har min grunn. På mandagen bestemte vi (familien) oss for at vi var ganske gira på en tur til Sverige, og ikke bare en kort svipp til Nordby, neida.. Skikkelig tur ble det! Vi dro på mandags ettermiddag og var fremme i Göteborg når det var kveld/natt. Der sov vi over på ett hotell og neste dag var det tidlig opp og vi turet nemlig til Ullared! Haha, følte meg så sykt harry og snål og helt fullstendig gal, men det sto på “before I die”-listen min… Der fikk jeg faktisk kjøpt meg litt og det var faktisk ikke så mange “gærne” folk der som jeg trodde ut ifra Tv-programmet, hihi, Vel, gøy å hvert fall ha vært der en gang da!


Sykt gira

Vi serr holdt på å bli filmet av kameraene :O

I dag ble jeg vekt av at Maren ringte meg og lurte på om vi skulle dra på stranda. Jeg takket jo selvfølgelig ja, og der var vi kjempelenge, noe som var veldig deilig! Etter det dro vi på brygga og spiste is, så dro vi hjem til meg og så på film, spiste mat og sminket oss for gøy. Sånn er det alltid når vi to er sammen, haha! 🙂

 

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere noen gang vært på Ullared?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg