varmt og godt

Heisann!

I dag kom jeg meg ikke opp før klokka var ett, så spiste jeg deilig frokost (loff med jordbær og sukker, tihi). Og siden været i dag var så deilig tok vi en tur på stranda, noe som var veldig deilig og koselig. Så har vi vært en tur hos tante og stort mer har jeg faktisk ikke gjort i dag altså.. Jeg beklager for at jeg ikke har oppdatert tidligere, men jeg bare tatt det så rolig i dag at jeg ikke har tenkt å mye på bloggen..

 sminkefri i dag, ja

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg