deilige dager

Heisann!
Beklager for alt for lite blogging i det siste.. Jeg har vært på hytta og der har jeg kost meg masse med familien og besøk av koselige folk. I går kom jeg hjem derfra, og da dro jeg rett til Camilla. Hos hun så vi på film, spiste deilig mat og var på kino, det var såå koselig! I dag har jeg faktisk ikke gjort veldig mye, eller det er egentlig litt feil.. Jeg, Thea og Mikael har ryddet og vasket og tørket støv på hele det gamle kjøkkenet. Det var helt sykt mye som måtte gjøres, så da fikk jeg hvert fall gjort noe i dag også, hehe. Neida. Joda. Men vi snakkes sikkert, dere! 🙂

(Q) Hvordan har dere tilbrakt de siste dagene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg