hjemme igjen

Heihei!

Endelig er jeg hjemme i Norge, hjemme til bloggen og hjemme klar for norsk sommer! 10 dager i Spania var akkurat nok til at jeg begynte å savne Norge litt smått, men kjære vene å deilig det har vært.. Det har vært varmt, men ikke for varmt heller, og vi jentene har kost oss såå masse! Jeg skal ikke snakke for mye om dette nå, for jeg skal lage et eget innlegg med (masse) bilder og info om hvordan det hele var. Soo stay tuned.. Jeg har også kjøpt en del saker, så det kan hende at jeg lager en innkjøpsvideo til dere også! 🙂

(Q) Vil dere ha innkjøpsvideo?
(Q) Hva har dere gjort i det siste?
~Mathilde~ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg