nu drar me

ÆÆÆ! Nå er jeg lys våken og sykt gira for busstur, flyreise og enda mer buss! Jeg har bare sovet i sånn to timer eller noe, men det er hvert fall digg med litt søvn, så jeg har energi til bussturen til Gardemoen og til selve flyet.. Nå går jeg rundt på rommet som en middels stressa kalkun og føler at jeg ikke har fått med meg alt, ehh… Ja, men vi snakkes om ti dager da dere (jepps, det blir dessverre et stort fravær, beklager..)! Kos dere masse på den tiden, kjære lesere :-)))

(Q) Er det flere jeg kan treffe i Spania, Barcelona eller?
(Q) Hvordan ferie skal dere på i år?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg