time lapse

Hei igjen!

Her for en uke siden, prøvde jeg meg på noe nytt innen dette med foto. Jeg stilte kameraet opp ute, og startet å filme himmelen. Kameraet lot jeg stå ute i litt over en halv time, så redigerte jeg filmen, og kjørte opp speeden til 64x, så her får dere se resultatet.. Hvis det er noen som har ordentlig peiling på dette, vil jeg gjerne høre hvordan jeg kan forbedre meg og sånt! Håper dere liker det, selv om det tross alt er aller første gang jeg prøver. 🙂 Ehh, kvaliteten må jeg bare beklage, dere….

 

(Q) Hva synes dere om filmen?
(Q) Hvordan kan jeg gjøre dette bedre?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg