getting ready

Heisann!

I dag har jeg og mamma vært en tur på Nordbyen for å handle inn noen siste ting til Spania i natt. Jeg har ikke hatt feriefølelse i det hele tatt denne helgen, men nå trur jeg den kommer krypende til meg, hehe! Jeg har pakket nesten alt ferdig, men altså likevel så føler jeg at jeg mangler sånn tusenvis av saker.. Er vel ikke den eneste der..? Herlighet, på denne tiden i morgen er jeg fremme i Spania! Det er ikke lenge til, ææ! Jeg må nesten gire meg ned to hakk, jeg..

(Q) Hva skal dere denne uken?
~Mathilde~ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg