beach-sluttspill

Heihei!

I dag måtte jeg tidlig opp (super start på ferien, da gitt), for jeg skulle til Gokstad hvor det var sluttspill i beach-håndballen. Laget som jeg spiller på manglet keeper, og hadde derfor to utespillere i mål, og de imponerte virkelig! Vi tapte riktignok alle kampene, men sånn er det når vi hadde en del skader + 0 keeper, så klarte jeg også å forstue den ene fingeren min, smarte Mathilde. Menmen, jeg er veldig fornøyd med innsatsen til alle sammen!

Jeg kom hjem og startet og pakke med en eneste gang, for det er jo bare under 3 (!!) dager til jeg drar til varme Spania.. Kofferten fyller seg stadig, men er sykt usikker på om jeg får med meg alt, siden det både skal være med masse håndballtøy, og masse vanelige klær, + at vi skal jo shoppe en del også, hehee.. 

 Ett søtt bilde fra gårsdagen, loveyou!

(Q) Hvordan har dere startet sommerferien?
(Q) Skal dere på ferie i sommer?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg