the fault in our stars

Heisann!

I dag har vi ikke gjort mye på skolen. Vi hadde først kick-off i første økt, hvor vi oppsummerte denne perioden, så var det noen lærere som skulle slutte, som fikk blomster og sånt. Det var superkoselig, og etter det, gikk hele skolen ned til Bølgen (kinoen) for der skulle vi alle se “the fault in our stars”.

Fy søren. Jeg har lest boka sikkert tre ganger eller noe, og grått like mye hver gang. Men filmen, herlighet, jeg har ikke ord. Den var så fantastisk, og levde virkelig opp til forventningene!! Jeg satt med papir i hånden og grein som en liten unge. Alle rundt meg bare “går det bra” og sånn, haha.  Jeg er ikke en person som griner veldig lett av ting, men av denne filmen altså..Wow, for å si det sånn så var mascaraen min langt nedover kinnene når filmen var ferdig. Jeg anbefaler den virkelig, og det er nok ikke siste gang jeg ser den! Jeg har faktisk ikke ord.. 

Haha, vet ikke om dere ser det her, men mascaraen er godt plassert under øynene..

Genser og maxiskjørt fra bikbok, aner ikke hvor ringen er fra.

(Q) Har dere sett “the fault in our stars” eller lest boka?
(Q) Hva synes dere om antrekket?
~Mathilde~ 

3 kommentarer
    1. Har verken lest boken, eller sett filmen… Men guuud, som jeg gleder meg til å se filmen! (Og kanskje lese boken… Hvem vet?) jeg er ikke så fan av gråtefilmer, men må nok skjekke denne ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg