snart slutten

Heei!

I dag var siste dagen vi jobbet med ungt entreprenørskap. Det har vært dødskjedelig å arbeide på den måten, så det var egentlig bare deilig å bli ferdig med det.. Hele dagen brukte vi til å planlegge en fremføring, og så skulle vi presentere bedriften vår på slutten av dagen. Vi samlet inn desidert mest penger, og hjalp dermed desidert flest barn også, men vi vant dessverre ikke likevel.. 

En ting jeg ikke har fortalt dere, (hehe, sjokk, jeg forteller jo aldri noe -.-) er at neste uke skal hele laget til Spania på håndballcup!! Vi skal til Barcelona, og cupen heter Granollers. Jeg gleder meg helt vilt mye, vi skal ta flyet på natten på tirsdag, og drar hjem på mandag igjen. Men jeg skal bli igjen der nede sammen med Mikael, mamma og Ben, så vi drar ikke før på torsdag 3. juli! Jeg tenkte å lage ett eget innlegg om dette, så dere får vite litt mer 🙂

(Q) Har noen av dere vært på denne cupen før?
(Q) Hvor skal dere i sommerferien?
~Mathilde~ 

2 kommentarer
    1. Åh, var på granollerscup for 4 år siden! En fantastisk turnering, på alle mulige måter. Både det og spille ute og inne, og ikke minst mot lag fra helt andre lannd, og andre steder i Norge. Nivået på nesten alt var skyhøyt, slelve cupen, lagene og arrangementet generelt. Utenom dommerne da, nivået på dommerne var elendig, bare så det er sagt. Vet ikke åssen det har utvikla seg på 4 år, men på den tiden hadde ikke spanske dommerne hørt om brøyt, og de var veldig glad i hjemmedømming, eller dømme med de spanske lagene generlet 🙂 Men ellers var alt veldig bra, så du må kose deg masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg