sluttet tidlig

Heihei!

I dag hadde vi hele dagen med “ungt entreprenørskap”, og vi fikk planlagt masse ting som skal gjøres etter helgen. Siden vi ordnet ting så raskt i dag, var vi også ferdige veldig tidlig. Jeg dro hjem når klokken var elleve, og det var virkelig deilig å starte helgen såpass fort på dagen. Jeg og Maren ble med til Marie og der solgte vi noe som skal gjøres med skolen + at vi sang singstar og koste oss. Vi var ikke der så lenge, og etter det dro Maren og jeg tilbake hit og slappet av litt før hun ble hentet. 

Dette har jeg glemt og fortelle dere, men i dag starter Nesjarcup opp! Vi skal spille de to første kampene i kveld, og så varer den over resten av helgen. Derfor vet jeg ikke om jeg blir like god på å oppdatere dere hver dag og sånt, men jeg skal prøve, så får vi bare se.. 🙂

(Q) Hva gjør dere på skolen de siste dagene?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg