masse ny sminke

Heisann!

I dag sjekket jeg posten med en gang jeg kom hjem fra skolen, og der lå pakken jeg ventet på fra coverbrands! Jeg blei sykt happy og veldig gira. I går var jeg også på byen med Ben, og da handlet han litt sminke til meg (tusen takk!!). Jeg fikk meg en god del ting, og til sammen med det fra coverbrands ble det en del, som jeg har tenkt til å vise dere nå! 🙂
Først kommer sminken fra coverbrands, så kommer det fra Kicks etter “streken” 


Blush fra The Balm i fargen “toile”

Tinted lip butter fra Everyday Minerals i fargen “honey rose elixir”

Dagkrem med farge fra The Balm i fargen “Medium light”


“Blush Brush” fra Real Techniques



Verdens beste maske fra Glamglow!!

Foundation primer fra Smashbox

Anastasia brow powder duo i fargen “dark brown” +kost #7 fra anastasia

Lip plumper fra smashbox

+disse to kremene fra Chanel som jeg fikk av hun som jobbet der (!!)

(Q) Hva synes dere om de nye produktene?
(Q) Har dere noen av de samme tingene?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Oi! Den glamglowen er utrolig bra, kjempe fornøyd med den! Så snill Ben var! Kjempe fan av bloggen btw:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg