for en dag

Hei!

I går skrev jeg jo at jeg skulle til Camilla, eller mormoren hennes, og grille der. Jeg dro til Camilla, så dro vi videre til mormoren hennes, og der møtte jeg flere som jeg kjente fra konfirmasjonen hennes. Hele kvelden var i grunn bare super hyggelig! Vi spiste vafler, skravla en hel del og grillet deilig mat. Når vi var ferdige gikk meg og Camilla hjem til hun igjen og der så vi på fantastiske filmer (The Call og Frozen)!! Så skulle jeg egentlig hjem, men jeg ble like gjerne der over natten. I dag har vi ikke gjort annet enn å spise og se på TV. Nå er jeg hjemme igjen, og har ingen planer videre for dagen. 🙂

(Q) Hva gjorde dere i går?
(Q) Har dere sett noen av de filmene?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg