vaskekjerring

Heisann dere!

I dag våknet jeg ikke før klokken var halv 12, og det var så sinnsykt deilig, for altså jeg kan ikke beskrive hvor trøtt jeg har vært hele denne uken.. Så spiste jeg digg frokost (brødskive med jordbær og sukker på!!) og nå har jeg holdt på i nesten en time med å vaske badet. Tjohoo, nei. Siden vi ungene deler på badet oppe, er det vi som skal vaske det etter tur også. Jeg gjorde det i dag, og jeg har aldri sett så masse støv i hele mitt liv før, æh. Så jeg har ryddet, støvsuget og vasket hele badet. Flinke Mathilde!! Nå skal jeg og Anniken (my stepsister) ut i sola og tæne som søren! Lol, jeg river sykt rart i dag lissom, men what ever.. Vi skal få litt brunfarge på kroppen.
Såå, klokka fire skal jeg avgårde til vb Camilla, for jeg har blitt invitert på grillfest hos mormoren hennes. Åh, som jeg gleder meg til å grille med dem i dette finværet! Så det var tidenes update, men ha en fortsatt nydelig dag videre, vi snakkes 🙂

(Q) Har dere noen hus-oppgaver hjemme hos dere?
(Q) Skal dere grille i dag?
~Mathilde~ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg