tipp topp dag

Hei folkens!

I dag var jeg jo som jeg nevne til morgenen i dag på sykkeltur med trinnet. Vi startet på Stavern tennisklubb og lærte/spilte tennis der, og det var supermoro! Visste dere egentlig at jeg har gått på tennis tidligere? Jeg gikk på det et halvt år i femte klasse. Så det var artig å friske litt opp igjen, neida haha.. Så dro vi videre til Skråvika og der grillet vi og slappet av med klassekameratene våres. Så badet jeg og Celine (ei i klassen), fordi vi er de tøffeste. Hele turen var så ekstremt vellykka, det var så kos!! 

Når jeg kom hjem (etter å ha sykla meg helt død) hoppet jeg i dusjen og ordnet meg litt ordentlig, for i dag har stesøsteren min, Thea, bursdag. Vi spiste hele familien på Pakkhuset, noe som virkelig var en deilig måte å starte helgen på! Jeg kom nesten akkurat hjem derfra, så jeg har enda litt tid hjemme på kvelden. Ha en flott kveld videre 🙂

 Ehm, skal slutte å skremme dere med sånne bilder nå..

 bursdagbarnet ;*

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg