når dagene flyr

Heihei!

I det siste har dagene bare flydd av sted. Jeg føler hver dag at jeg liksom så vidt har rukket å komme hjem fra skolen før jeg hopper til sengs igjen. I dag har vi hatt en superdigg dag, for vi hadde bare engelsk, før vi hadde om “Ungt Entreprenørskap” i de to siste øktene. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke helt ser poenget med det, men sånn er det visst bare.. Videre utover dagen skal jeg jobbe litt med noe skolearbeid, også skal jeg ta det med ro 🙂

(Q) Har dere jobbet med “Ungt entreprenørskap” før?
~Mathilde~
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg