nytt familiemedlem!

Heihei!

I dag har jeg dessverre ikke fått oppdatert dere, men det har sin helt spesielle grunn.. Tidlig på morgenen i dag dro jeg, pappa, Janne og Thea helt opp til Lillehammer for å hente vår nye hund! Jeg har ventet på dette så utrolig lenge, og når jeg kom opp til alle de søte små hjerteknuserne, smeltet jeg litt innvendig! Vi har med oss tidenes flotteste Basset Fauve hjem og den 8 uker gamle skjønnheten heter Ulla. På vei hjem, stoppet vi innom Eidsvoll, og så på det bygget der grunnloven ble skrevet. Så jeg har vært litt rundt i Norge i dag. Vi kjørte faktisk i syv timer, så jeg er nokså sliten nå.. Her er noen bilder av henne og noen av søsknene 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere hund, i så fall, hvordan?
~Mathilde~ 

1 kommentar
    1. Fine bilder! Jeg har selv en lang håret dachs, ingenting er bedre enn hunder. Ta gjerne en titt på min blogg og legg meg til som venn så jeg kan følge med på din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg